Avsluta

Jag gjorde nyss en inventering av mina pågående projekt. Det blev 28 stycken. Behöver kanske inte någon ytterligare kommentar. Nu har jag gjort ett avtal med mig själv för att försöka reducera. Jag får inte påbörja något nytt projekt förrän jag har avslutat två gamla. Antingen genom att jag gör klart eller genom att jag kastar bort, lägger ner eller stuvar undan på obestämd tid. Kanske kan det vara bra att dokumentera mina framgångar här för att ytterligare understryka att det faktiskt "blir nåt" lite då och då.

Alltså första krysset i listan blev nedanstående getingstoppargardin som jag har vid ytterdörren.



Nästa kryss blev uppgraderingen av min lampa som Lillan tyckte kunde passa i Mumindalen


I bakgrunden syns vår familj som den var för 46 år sedan, håhåhå tiden går

Kryss nr tre blir kanske att jag gör klart fågel nr 6 och 7 i flocken som hittills har 5 fåglar


Lite suddig men får väl duga

Här är en bild på Kungsfiskaren också



nu får det vara nog för denna gång, men jag hoppas återkomma lite oftare i fortsättningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0