nugglan...

...är fortfarande inte klar, men snart så



Jaha sen är ju Kottes födelsedag med sedvanlig smörgåstårta sam jul med sedvanlig köttbullsrullning och prinskorvsstekning avklarade. Och det blev väl som det kunde med tanke på att bilen inte har vinterdäck och snön ligger djup. Vi lekte och pangade ballonger och lyssnade på techno och la mosaik och pratade lite, och gran - gran hade vi ju faktiskt, och julmust, och Kalle Fjanta klockan tre. Jag tror vi skrattade mycket mer än vi brukar så ja, julen blev lyckad! Nyår skiter jag i!

Kommentarer
Postat av: celina

Nu vet jag vart nugglan kan få bo! Jag har nämligen fått en annanuggla av Doris i julkapp som redan har fått bo ovanför min fåtölj. Och där får nugglan också plats. Måste bara komma på vart cellerna som sitter där nu ska få bo först.

2009-12-26 @ 13:33:39
URL: http://celina.blogg.se/
Postat av: mamman

Cellerna kan få komma hem till mej

2009-12-28 @ 18:10:40
URL: http://bravas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0