Luuv - jag vill väl också tafsas ibland

Ja, så har man vikt ut sig på Spraydate igen då...

Och det är väl som det är med den saken men vad ska man göra när allt man har är dolt bakom en TANT, ser liksom inte ett dugg spännande ut om man inte kollar noga. För den delen går jag ju nästan aldrig ut utom till skogen och affären så sällan som möjligt, till affären alltså. Till skogen går jag så ofta som möjligt.

Och - faktiskt - träffade jag en man i hyfsat passande ålder i skogen. En man som verkade riktigt intresserad, alltså av mig som kvinna. Var väl inget fel på honom heller, vi hade ju kunnat rulla runt därbak i hans lastbil om det hade varit så - men det skulle inte ha givit något, ungefär som att äta ett kilo godis kanske.

Ja,ja nästa vecka blir det fika med okänd man, potentiell lekkamrat, potentiell min man, potentiell ingenting. Usch jag får ont i magen och prestationsångest. Varför kunde jag inte bara ha det lungt och skönt? Det var musikens fel först denna sen den här och så den här och då var det liksom kört bubblan av att allt var bra och nog och lugnt och skönt bara sprack...

Så nu ligger man uppfläkt på köttdisken (närå inte riktigt så även om vissa där på Spraydate tror det men dom kan man ju blocka).

Kommentarer
Postat av: celina

hähähä. Lycka till nästa vecka!
Jag sa åt Martin att bränna bilderna igår, men vi har tydligen ingen CD. Hur ska vi lösa det? Om jag får nåt ryck idag efter jobbet kanske jag är tillräckligt snäll för att gå och tjöpa en CD. OM.

2007-09-13 @ 09:30:11
URL: http://celina.blogg.se
Postat av: celina

vad fan heter du på facebook då? det finns ju flera hundra som heter som du nämligen, och ingen av kvinnligt kön som kallar sig för brava. jag heter som jag heter, både för- och efternamn. Eller har du lagt ner facebookandet?

2007-09-14 @ 09:58:17
URL: http://celina.blogg.se
Postat av: mamma

Brava Playing, tydligen...

2007-09-14 @ 23:23:14
URL: http://bravas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0