Det var det det

Jaha så är man hemma igen från "familjesemestern". Fast det blev ju inte så mycket med det hela, för en av de anhöriga, som är av en sort utan vingar, fick mför sig att testa om den inte kunde flyga i alla fall - vilket den ju inte kunde nej. Jag pratar om min dotters katt som ramlade från fjärde våningen. Katten är nu hemma igen med alla organ på rätt ställen. Fortfarande utan vingar dock.

Resan till västkusten var väl OK. Kul att träffa lillebror. Han är helt insnöad på golf. Rätt duktig också, handikapp 11 nåt. Han gör jättefina knivar och nu har han börjat intressera sig för smide.

En dag åkte jag ut till Klädesholmen och det var rättså kul. Den där lilla ön har inte många kvadrat som inte har ett hus på sig. Jag träffade en kille som höll på att bygga ytterligare två hus längst ut. Det ena hade kostat cirka 11-12 miljoner. För en sommarstuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0